Connect with us

Finans & Ekonomi

KOZMETİK SEKTÖRÜ BEAUTYEURASIA’YA HAZIRLANIYOR…

Kişisel bakım ve kozmetik markalarını buluşturan BeautyEurasia Fuarı, Hyve Group organizasyonuyla 16 – 18 Haziran 2021 tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) düzenlenecek. Fuar öncesinde kozmetik sektörünün dış ticaret büyüme verilerinin sektöre umut verdiği belirtildi.

2021 yılının ilk çeyreğinde dış pazarların çoğunda alınan kısıtlama önlemlerine karşın ticarette büyüme devam ediyor. Türkiye’de 2021’in ilk üç ayında ihracat yüzde 3,8 artışla 462,1 milyon dolara yükselirken; ithalat ise yüzde 5,8 azalarak 236,4 milyon dolar seviyesinde gerçekleşti.

Hyve Group Bölge Direktörü Kemal Ülgen, Dermokil İcra Kurulu Üyesi Nedim Murat Karaca ve Novon CEO’su Erdal Köktürk BeautyEurasia fuarı ve dış ticaret beklentileri hakkında şunları dile getirdi:

Kemal Ülgen-Hyve Group Bölge Direktörü

Kemal Ülgen-Hyve Group Bölge Direktörü

“2021’İN İKİNCİ YARISINDA İÇ VE DIŞ TALEP ARTACAKTIR”
Hyve Group Bölge Direktörü Kemal Ülgen: “Türkiye’nin ihracatında yılın ikinci yarısında daha hızlı büyüme bekliyorum. Yurt içi pazarda ise kademeli toparlanma olacaktır. Aşılamanın yaz ayları boyunca sürmesi ve iyileşme oranlarının son çeyrekte yükselmesi beklendiğinden dolayı iç pazarda ikinci ve üçüncü çeyrekte daha yavaş son çeyrekte ise daha hızlı büyüme olacağını umuyorum. İthalat ise yavaş toparlanma ve yüksek döviz kurları nedeniyle daha düşük seyredecektir. Kozmetik ürünleri içinde temizlik malzemeleri ve ürünleri, hijyen ürünleri, bebek hijyen ürünleri, kolonya ve benzeri müstahzarlara talep iç pazarda devam edecektir. 2021 yılının ikinci yarısında iç ve dış talepte artış yaşanacağını öngörebiliriz. 6-18 Haziran 2021 tarihlerinde gerçekleştireceğimiz fuar ile sektör için itici güç olmayı ve katma değer sağlamayı hedefliyoruz.”

“COVID-19 SONRASI BEKLENEN EKONOMİK AÇILMALARIN PROVASINI YAPACAĞIZ”
Dermokil İcra Kurulu Üyesi Nedim Murat Karaca: “Yeni ürünlerimizi tanıtmak ve fuarın sunduğu ihracat fırsatlarını değerlendirmek için BeautyEurasia 2021’de yerimizi aldık. Fuardan beklentimiz; yerli ve yabancı ziyaretçilerle tekrar bir arada olup; portföyümüze yeni iş ortakları kazandırmak ve 2021 yılı için açıklayacağımız yeni projelerimizi misafirlerimize tanıtmaktır. Cilt bakım, ağız bakım, saç bakım ve vücut bakım kategorilerindeki ürünlerimizin yanı sıra, 2021 yılı içerisinde hayata geçireceğimiz yenilikçi ürünlerimizin de lansmanını yapmayı planlıyoruz. Bununla beraber Covid-19 sonrası dünya ekonomisindeki oluşabilecek açılmaların bir provasını da fuarda yapacağız.”

“FUAR İŞ FIRSATLARI İÇİN BÜYÜK FIRSAT”
Novon CEO’su Erdal Köktürk: “BeautyEurasia bizim daha önce yer aldığımız çok önemli bir fuar. Orada yerli ve yabancı ziyaretçilerimizle buluşarak ürün çeşitliliğimizi sergilemeyi ve tanıtmayı hedefliyoruz. Ayrıca kozmetik sektörünün önemli firmaları ve isimleriyle buluşacağımız için BeautyEurasia bizim için çok büyük fırsatlar oluşturuyor.”

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir