Connect with us

Reel Sektör

WORLDFOOD İSTANBUL, 40 ÜLKEDEN 179 SATIN ALMACIYI BULUŞTURDU…

Dünyanın en etkili gıda ürünleri ve teknolojileri fuarlarından 29’uncu Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul; T.C. Ticaret Bakanlığı, KOSGEB, İHBİR, Aşçılar Derneği, Gastronomi Turizmi Derneği ve World Gourmet Society (WGS) destekleriyle 9-12 Eylül 2021 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşti. Hyve Group’un düzenlediği fuarda; 40 ülkeden 179 davetli satın almacı ağırlandı.

Gıda sektörü profesyonelleri, satın almacılar, ziyaretçiler ve katılımcılara 29’uncu kez kapılarını açan 29’uncu Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul’da alanında uzman isimler “gıda sektöründe üretim, işletme ve tüketime dair” tüm süreçleri değerlendirdi. 40 ülkeden 179 davetli satın almacının katıldığı fuarı,  yüzde 23’ü (5 bin 237) yabancı 22 bin 800 kişi ziyaret etti.

Semi Benbanaste-WorldFood İstanbul Fuar Direktörü

Semi Benbanaste-WorldFood İstanbul Fuar Direktörü

“KATILIMCI SAYISININ ARTMASI İÇİN ÇALIŞACAĞIZ”
WorldFood İstanbul Fuar Direktörü Semi Benbanaste, gelecek yıllarda WorldFood İstanbul’a katılan ülke sayısının artması ve ürün yelpazesinin genişlemesi için çalışacaklarını söyledi.

“EN İYİLER” BİR ARADA
Fuarın ilk gününde; 2018 yılından bu yana World Gourmet Society iş birliği ve Aşçılar Derneği’nin desteğiyle hayata geçen “Türkiye Şefin En İyi Tabağı Yarışması” kazananları All Stars’da bir araya geldi. Son 3 senenin şampiyonları kazanan tabaklarını canlı atölye çalışmasıyla ziyaretçilere sundu. Bunun yanı sıra, sektörün önde gelen şefleri “Coğrafi İşaretli Ürünler” temasında bir menü oluşturarak, katılımcı firmalardan ürünlerini temin ettikten sonra Food Arena içinde yer alan Show Mutfağına geçerek mutfak profesyonelleri için tariflerini uyguladılar. İkinci gün “Gastronomi İhracatında Başroldeki Şefler, Özel Markalı Ürünlerin Peşinde” ve “E- Ticaret, Perakendeyi Ele Geçirir mi?” konulu paneller yapıldı.

Gıda sektörünün en iyileri fuara özel sunumlar hazırladı.

                      Gıda sektörünün en iyileri fuara özel sunumlar hazırladı.

STANDDA KALAN GIDALAR İHTİYAÇ SAHİPLERİNE ULAŞTI
WorldFood İstanbul’un önemli destekçilerinden Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ve Hyve Group fuar kapsamında sosyal sorumluluk çalışmasına imza attılar. Fuar sonrası katılımcıların standlarında kalan, geri götürmeyecekleri gıda ürünlerinin israf olmaması ve ihtiyaç sahiplerine ulaşması amacıyla bu ürünler TİDER’in Destek Marketi aracılığıyla bağış olarak toplandı.

Bizi Paylaşın
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir