Connect with us

Araştırma ve Raporlar

BEYAZ EŞYA, 2020’NİN E-TİCARET ŞAMPİYONU…

E-ticaret teknolojileri altyapı sağlayıcısı Ticimax, 2020 yılı e-ticaret büyüme oranlarına ilişkin raporu kamuoyuyla paylaştı. Ticimax’in hizmet sunduğu 10 binden fazla e-ticaret sitesinin 2020 satış ve ciro rakamlarına göre en çok beyaz eşya ve küçük ev aletleri satıldı. En az artış ise ise kırtasiye ve çiçek kategorilerinde gerçekleşti. 

 

Ticimax 2020 E-Ticaret Büyüme Raporu verileriyle beyaz eşya ve küçük ev aletlerindeki satışlar “ürün adedi bazında yüzde 530, elde elde edilen tutar bazındaysa yüzde 1700 büyüyerek” birinci sırada yer aldı. Ev tekstili, gıda, hediyelik eşya, iç giyim, tesettür giyim, kozmetik, oyuncak, petshop, mobilya, bahçe mobilyası ve internetten satılan sağlık ürünlerindeki büyüme oranları da dikkat çekti.

SEKTÖR SEKTÖR BÜYÜME YÜZDELERİ
Kategorilere göre sırasıyla “adet bazlı ve “elde edilen tutar bazlı” büyüme oranları şöyle:
Ev Tekstili- Yüzde 610, yüzde 320
Gıda- Yüzde 460, yüzde 530
Hediyelik Eşya– Yüzde 400, yüzde 390
İnternetten Satılan Sağlık Ürünleri- Yüzde 450, yüzde 355
Petshop- Yüzde 380, yüzde 410
Oyuncak- Yüzde 400, yüzde 360
Kozmetik- Yüzde 390, yüzde 400
Giyim- Yüzde 180, yüzde 200
Tesettür Giyim- Yüzde 350, yüzde 370
İç Giyim- Yüzde 290, yüzde 350
Cinsel Ürünler- Yüzde 230, yüzde 370
Mobilya ve Bahçe Mobilyası- Yüzde 270, yüzde 400
Hırdavat- Yüzde 300, yüzde 320
Bilgisayar- Yüzde 340, yüzde 240
Bebek-Çocuk- Yüzde 240, yüzde 270,
Aydınlatma Ürünleri- Yüzde 370, yüzde 270
Mücevherat- Yüzde 280, yüzde 330
Hobi- Yüzde 190, yüzde 200
Spor Malzemeleri- Yüzde 180, yüzde 190
Ayakkabı- Yüzde 200, yüzde 180
Av ve Kampçılık Malzemeleri- Yüzde 130, yüzde 220
Çeyiz- Yüzde 100, yüzde 180
Otomotiv Yedek Parça- Yüzde 170, yüzde 150
Kırtasiye- Yüzde 100, yüzde 50
Çiçek- Yüzde 20,  yüzde 40

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir