Connect with us

Araştırma ve Raporlar

18 KATEGORİDE TÜRKİYE’NİN “İYİ YAŞAM MARKALARI” …

Türk tüketicisinin “yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, satın alma davranışlarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine” odaklanan “Türkiye İyi Yaşam Araştırması’nın” 3’üncüsünde hangi markaların “Good Life -İyi Yaşam” markası seçildiği, online ortamda yapılan Sustainable Brands Turkey konferansında açıklandı.

 

Nielsen Türkiye’nin Sustainable Brands Turkey için bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Türkiye İyi Yaşam Araştırması’nda” tüketicilere 18 ayrı sektörde (Beyaz Eşya, Bankacılık, Perakende, Atıştırmalık, Süt ve Süt Ürünleri, Otomotiv, Ev Bakım Ürünleri, Telekomünikasyon, Teknoloji, Saç Bakım Ürünleri, Alkolsüz İçecek , Küçük Ev Aletleri, Cilt Bakım Ürünleri, E- ticaret, Hazır Giyim, Havayolu, Sağlık ve Sigorta) “iyi yaşam markası tercihi” soruldu.

EN İYİ YAŞAM MARKALARI VE KATEGORİLERİ…
Sektörlerinde birinci seçilerek ödül almaya hak kazanan “Good Life Brand-’İyi Yaşam Markaları” şöyle:
Arçelik (Beyaz Eşya), Ziraat Bankası (Banka), BMW (Otomotiv), Turkcell (Telekomünikasyon), Migros (Perakende), Trendyol (E-Ticaret), Elidor (Saç Bakım), Pınar (Süt ve Süt Ürünleri), LC Waikiki (Hazır Giyim), Samsung (Teknoloji), Ülker (Atıştırmalık), Çaykur (Alkolsüz İçecek), Omo (Ev Bakım), Anadolu Sigorta (Sigorta), Arçelik (Küçük Ev Aletleri), THY (Havayolu), Eczacıbaşı (Sağlık) ve Nivea (Cilt Bakım).

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir