Connect with us

Reel Sektör

“GLOBİZİ, KOBİ’LERİN E-TİCARET SÜRECİNİ YÖNETECEK”

Uluslararası pazarlara açılmak isteyen her büyüklükteki işletme için uçtan uca bir e-ihracat ekosistemi yaratma hedefiyle yola çıkan Globizi, Eylül ayı itibariyle faaliyetlerine başladı. Şirket, Türkiye’deki ihracatçı sayısının artırılmasına destek olmak üzere, işletmeler, KOBİ’ler ve ülke için katma değer yaratmayı amaçlıyor.

Globizi, işletmeler ve KOBİ’ler için; hedef ürün, pazar, platform analizi, e-ticaret profil oluşturulması, ürün yönetimi, pazarlama aktiviteleri, ticaret ve sipariş yönetimi, lojistik ve gümrükleme alanlarında hizmet sunuyor.

Cüneyt Erpolat-Globizi Kurucu Ortağı ve CEO’su

Cüneyt Erpolat-Globizi Kurucu Ortağı ve CEO’su

“TÜM SÜRECİ ŞİRKETLER ADINA YÜRÜTÜYORUZ”
Şirketlere e-ticaret ve e-ihracat iş ortağı olmak istediklerine dikkat çeken Globizi Kurucu Ortağı ve CEO’su Cüneyt Erpolat, konuya ilişkin şu bilgileri verdi: “Bu nedenle, şirketlere e-ticaret ve e-ihracat konularında danışmanlık vermek ya da onları eğitmek yerine direkt onlar adına süreci yaratan, kuran ve işleten tarafız, tüm bu süreçleri şirketler adına yönetiyoruz. Bu açıdan bakıldığında, uçtan uca hizmet veren bir e-ticaret ekosistemi içinde, hizmet verdiği şirketlere net katma değer yaratıp, olanı paylaşmak üzerine değil, olmayanı yaratıp, oluşan ek değerden tüm ilgili kesimlerin faydalandığı kazan-kazan oyununu oynamak bu iş modelinin ana teması.”

“E-TİCARET ANA AKIM HALİNE GELDİ”
Şu an Türkiye’de 3 milyondan fazla KOBİ bulunduğunu ve 2020 yılında toplam ihracat yapan şirket sayısının 87.741 olduğunu hatırlatan Erpolat, “Aynı zamanda son 20 yılda e-ticaretin kat ettiği önemli yolun sonunda e-ticaret, günlük ticaret akımının bir kolu olmaktan çıkıp ana ticaret akımı haline geldi. Bu noktada e-ticaretin ve internetin insanlar ve işletmeler arasındaki eşitleyici, fırsat verici tarafı devreye girdi. Bu, özellikle ülkelerin can damarı KOBİ’ler için fırsatların habercisi de oldu. Artık KOBİ’ler de büyük firmaların sahip olduğu pazarlama araçlarına sahipler. Ancak KOBİ’ler için pazarlama kanallarının açılmasına bütün bunlar maalesef yeterli olmadı. Bu fırsat eşitliğinden tam olarak faydalanabilmek için e-ticaret okur yazarı olmak, dış ticaret bilgisine sahip olmak, lojistik, sigorta ve bankacılık sistemleri hakkında da bilgi sahibi olmak gerekli hale geldi.” dedi.

“BİRÇOK KONUDA KATKI SAĞLAYACAK”
Erpolat, Globizi’yle iş ortaklığının KOBİ’lere; e-ihracata giriş, yeni pazarlara giriş, sadece gerçekleşen ticaret üzerinden alınan komisyon bedeli, uçtan uca süreç kontrolü, toplam maliyet tasarrufu, sıfır personel çalıştırma riski, hedefe yönelik pazarlama ve konusunda rakipsiz bir ekip konularında fayda sağlayacağını dile getirdi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir