Connect with us

Finans & Ekonomi

F İSTANBUL GIDA İHRACAT FUARI’NDA YENİ HEDEF GÜNEY AMERİKA VE GÜNEY ASYA…

So Fuar Grubu Kurucusu Özgür Sofuoğlu, 12-14 Temmuz 2023 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek F İstanbul Gıda İhracat Fuarı’nın yeni ticari bağlantılar kurmaya hizmet edeceğini ifade ederek “Üretici, ihracatçı, ithalatçı, toptancı, dağıtıcı, e-ticaret siteleri ve zincir marketleri buluşturarak bu yıl da gıda sektörünün tüm paydaşlarının katılımına açık olacak.” dedi.

 

Hâlihazırda ihracat yapılan Avrupa, BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu), Kuzey Afrika ve Orta Doğu pazarlarına bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika’nın da eklenmesi hedeflenen fuarı, en az 96 ülkeden 15 bin civarında sektör profesyonelinin ziyaret etmesi bekleniyor.

So Fuar Grubu bünyesinde yer alan Federal Fuar ve Kongre Yönetimi şirketi tarafından düzenlenen F İstanbul Gıda İhracat Fuarı, “işlenmiş gıda, içecek, şekerleme, gıda katkı maddeleri, gıda işleme ve ambalaj endüstrisi dahil gıda sanayisinin tüm paydaşlarının katılımıyla” 12-14 Temmuz 2023 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek.

GIDAYA DAİR PEK ÇOK FUAR TEK ÇATI ALTINDA…
Organizasyonda, F İstanbul Gıda ve İçecek Fuarı, F İstanbul Kuru & Sert Kabuklu Meyve ve Atıştırmalık Fuarı, F İstanbul Gıda Ambalaj, Katkı Maddeleri ve Teknolojileri Fuarı, F İstanbul Market ve Mağaza Ekipmanları Fuarı ile F İstanbul Bisküvi Çikolata Şekerleme Özel Bölümü tek çatı altında buluşacak.

Hâlihazırda ihracat yapılan Avrupa, BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu), Kuzey Afrika ve Orta Doğu pazarlarına bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika’nın da eklenmesi hedeflenen fuarı, en az 96 ülkeden 15 bin civarında sektör profesyonelinin ziyaret etmesi bekleniyor.

Gıda endüstrisindeki en son ürünlerin sergileneceği ve yeni trendlerin tanıtılacağı organizasyonda, iş birliği imkânları ve iş fırsatları değerlendirilecek ve “yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve büyüme konularına” odaklanılacak.

Katılımcılar fuar kapsamındaki seminer, panel ve iş görüşmelerinde sektör liderleriyle doğrudan etkileşim ve bilgi paylaşımı fırsatı bulacak.

DİJİTALLEŞME, YENİ TEKNOLOJİLER, LOJİSTİK ÇÖZÜMLER, E-TİCARET…
Katılımcılar dijitalleşme, teknolojik yenilikler, lojistik çözümleri ve e-ticaret gibi sektörün geleceğini şekillendiren konularda detaylı bilgiler edinebilecek. Fuar kapsamındaki seminer, panel ve iş görüşmelerinde sektör liderleriyle doğrudan etkileşim ve bilgi paylaşımı fırsatı bulacak. Gıda sanayisinde faaliyet gösteren 1000’i aşkın marka, “müşteri eşleştirme programları” sayesinde yeni ticari bağlantılar kurma imkânına erişecek.

TÜRKİYE’NİN REKABET GÜCÜNÜ ARTIRDIĞI BİR SEKTÖR…
Gıdanın, Türkiye’nin uluslararası alanda “geliştiği, markalaştığı ve rekabet gücünü artırdığı” bir sektör olduğunu ve gelecek vaat ettiğini” ifade eden So Fuar Grubu Kurucusu Özgür Sofuoğlu, geçen yılki F İstanbul İhracat Fuarı’nda 96 ülkeden 5586 profesyonel ziyaretçinin ağırlandığını açıkladı.

Özgür Sofuoğlu- So Fuar Grubu Kurucusu

“YENİ TİCARİ BAĞLANTILAR KURMAYA HİZMET EDECEK”
F İstanbul’un Türkiye’nin ihracatına katkı sağlamak isteyen tüm firmalara eşit mesafede olduğunun altını çizen Sofuoğlu, “Katılımcı firmalarımızı, önceden ayrıntılı firma bilgilerini ve hedeflerini bizlere kayıt yaptırarak bildiren yurt dışından gelecek satın almacılarla bir araya getirerek ikili iş birlikleri sağlayacakları özel alanlar oluşturacağız. Fuar, sürekli yeni ticari bağlantılar kurmaya hizmet edecek; üretici, ihracatçı, ithalatçı, toptancı, dağıtıcı, e-ticaret siteleri ve zincir marketleri buluşturarak bu yıl da gıda sektörünün tüm paydaşlarının katılımına açık olacak.” dedi.

 

F İstanbul Gıda İhracat Fuarı hakkında detaylı bilgiler için: https://f-istanbul.com/

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir