Connect with us

Finans & Ekonomi

HEDEFİ OLAN KADINLARDAN TÜRK TELEKOM’UN DİJİTAL EĞİTİMLERİNE YOĞUN İLGİ…

Kadınların ekonomiye katılmasını destekleyen Türk Telekom, ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projeyle girişimcilik potansiyeline sahip 5 bin kadının dijital pazarlama, pazar araştırması, marka-patent, sosyal medya araçları, reklam verme ve ödeme sistemleri hakkında bilgi sahibi olmasını amaçlıyor.

 

 

Türk Telekom’un Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Habitat Derneği ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) iş birliğiyle hayata geçirdiği ve yeni tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sürecinde herkese açık hale getirilen ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesi kapsamındaki dijital pazarlama eğitimlerine 2020 yılı başından bu yana 2 bin 993 kişi katıldı. Salgınının Türkiye’de en yoğun etkisini gösterdiği nisan ayında 1637 kişiye eğitim verildi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir