Connect with us

Reel Sektör

SANTA FARMA’NIN “UMUDUN HİKAYESİ” PROJESİ’NE FELİS SAĞLIK İLETİŞİMİ BAŞARI ÖDÜLÜ…

Santa Farma İlaç’ın farklılaşmış ürün tanıtımı için hazırladığı ve “2. Dünya Savaşı’nın önemli sembollerinden Sadako Sasaki’nin Hiroşima’daki mücadelesini” anlatıldığı “Umudun Hikayesi” projesi, Felis MediaCat Sağlık İletişimi Kategorisi’nde başarı ödülüne layık görüldü.

 

Umudun Hikayesi” projesiyle “hekimleri farklı bir yolculuğa çıkarmayı amaçlayan” Santa Farma İlaç; daha önce deneyimlemedikleri bir yöntemle hazırladığı ürün hikayesinde “umudu kaybetmeme” mesajını vermeyi hedefledi ve mesajı muhataplarına yaşanmış bir olay üzerinden iletti. Projede 2. Dünya Savaşı’nın önemli sembollerinden Sadako Sasaki’nin Hiroşima’daki “mücadele dolu ve barışın simgesi haline gelen” hikâyesi anlatıldı.

PARALLAX EFFECT TEKNİĞİ KULLANILDI…
“Parallax Effect” tekniğiyle profesyonel çizerler tarafından çizgi roman formatında hazırlanan hikaye, seslendirme sanatçılarının anlatımıyla daha da güçlendi. Hekimler ve Santa Farma çalışanları; akıllı telefon, tablet ve bilgisayarından internet erişiminin olduğu tüm dijital platformlarda projeye tek tuşla ulaşabilmekte.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir