Connect with us

Finans & Ekonomi

“KALESERAMİK KÜRESEL PAZARDA BÜYÜMEYİ HEDEFLİYOR”

Öncü seramik şirketlerinden Kaleseramik, yeni koleksiyonlarını sektör profesyonellerin beğenisine sunmak amacıyla ABD-Orlando’da düzenlenecek dünyanın en önemli ihtisas fuarlarından Coverings 2021’e katılacak. Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, küresel pazarda büyümek istediklerini söyledi.

7-9 Temmuz 2021 tarihleri arasında gerçekleşecek Coverings 2021’de, Kaleseramik bünyesinde hizmet veren Kalebodur, Çanakkale Seramik, Edilcuoghi, Edilgres ve T-ONE by Kale’nin malzemelerinin yanı sıra; yeni ürün Kalesinterflex’de dünyaya tanıtılacak.

Altuğ Akbaş-Kaleseramik Genel Müdürü

Altuğ Akbaş-Kaleseramik Genel Müdürü

“AR-GE MERKEZİMİZ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLKESİ DOĞRULTUSUNDA İLERLİYOR”
Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, Kaleseramik Ar-Ge Merkezi’nde sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda; atıkların önlenmesi, hammaddeden son ürüne malzeme ve süreç iyileştirmeleri, gibi birçok projenin yürütüldüğünü kaydetti.

"Kalesinterflex geniş ürün yelpazesiyle birçok alanda kullanılıyor"

“Kalesinterflex geniş ürün yelpazesiyle birçok alanda kullanılıyor”

“KALESINTERFLEX ULUSLARARASI ARENADA GÜCÜMÜZÜ ARTIRIYOR”
Dünyada ilk defa Kaleseramik’in Kalesinterflex (porselen levha) teknolojisine yatırım yapıp, bu teknolojiyle üretime geçtiğini hatırlatan Akbaş, devamında şunları dile getirdi: “Yaklaşık 16 yıldır, insan, teknoloji ve tasarım odaklı yaptığımız çalışamalarla; 3, 5 ve 6 milimetre incelik, 100×300, 120×360 santimetre boyut alternatifleriyle Türkiye’nin en ince, en büyük boyutlu ve esneyebilen seramik karosu Kalesinterflex’in özelliklerini kullanarak, sektöre pek çok yenilikçi ürün kazandırdık. Özellikle en son geliştirdiğimiz yeni ürün grubumuz T-ONE by Kale ürünleriyle Kalesinterflex’i yaşayan mekanların yenilikçi yüzü haline getirdik. Bugün gelinen noktada ise, dünyanın en büyük seramik karo üreticisi Çin başta olmak üzere birçok ülkeye ihraç ettiğimiz Kalesinterflex geniş ürün yelpazesiyle birçok alanda kullanılıyor. Ürünün kullanım alanlarının artmasıyla hem sektörümüzün önünü açıyor hem de uluslararası arenadaki gücümüzü artırıyor.”

“HEDEFİMİZ KÜRESELDE BÜYÜME”
Kaleseramik’in 100’ü aşkın ülkeye 100 milyon doların üzerinde ihracat gerçekleştirdiğini ifade eden Akbaş, küresel pazarda büyümeye odaklandıklarının altını çizdi: “Stratejik öneme sahip ülkelere ihracatımızı artırmayı amaçlıyor ve attığımız önemli adımlarla ilerlemeye devam ediyoruz. Uluslararası pazarlarda büyümek için; ürün yelpazesi, yüksek kalite standartları, uluslararası tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılama gibi unsurlar önemli bir yer tutuyor. Biz de bunun bilinçle Amerika ve Avrupa’da pazarlama ve satış yapacak, bölgesel ofisler kurma çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

Bizi Paylaşın
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copyright © 2021 Kobi Yaşam .