Connect with us

Finans & Ekonomi

MÜŞTERİ MUTLULUĞU TEKNOLOJİSİ: BOYNER IQ

“Boyner IQ” ile teknoloji yatırımlarını artırdıklarını söyleyen Boyner Grup CEO ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “Teknolojiyi sadece yazılım, yapay zeka, bulut, mobil uygulamalar dünyası olarak görmüyoruz. Bizim tam 40 yıldır asıl işimiz müşteri, ana işimiz insan. İşimizin özünde ticaret ve teknoloji ile insani değerleri buluşturmak var.” dedi.

 

Boyner, müşteriyi ve teknolojiyi odağına alan ve “Boyner IQ” diye adlandırılan bir dönüşüm projesi başlattı. Teknoloji ekiplerinin liderliğinde yürütülecek proje; 1000 civarındaki şirket çalışanının katıldığı online toplantıyla tanıtıldı.

Cem Boyner-Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı

Boyner’in teknoloji vizyonunun ve Boyner IQ’nun anlatıldığı etkinlikte Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Boyner Büyük Mağazacılık Omnichannel Genel Müdürü Erdem Çalışkan ve Boyner Grup İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Emek Yurdanur konuya ilişkin düşüncelerini ve detayları paylaştı

HER ZAMAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ…
Boyner IQ lansman toplantısında, Tanıtım programında Boyner’de her zaman müşteri memnuniyeti ilkesini gözettiklerini ifade eden Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “Boyner IQ” ile teknoloji yatırımlarını artırdıklarını söyledi.

“40 YILDIR ANA İŞİMİZ İNSAN”
Teknolojiyi sadece “yazılım, yapay zeka, bulut, mobil uygulamalar dünyası olarak” görmediklerini belirten Boyner, şunları söyledi: “Bizim tam 40 yıldır asıl işimiz müşteri, ana işimiz insan. İşimizin özünde ticaret ve teknoloji ile insani değerleri buluşturmak var. Kanal bağımsız online-offline, yani all-line müşterilerimizi mutlu etme işindeyiz. Boyner IQ ile de işimiz artık Müşteri Mutluluğu Teknolojileri.”

“BOYNER IQ’NUN ANA YAPI TAŞI BOYNER EQ’SU”
“Boyner IQ’nun ana yapı taşının” Boyner’de 40 yıl boyunca geliştirdikleri “Boyner EQ’su” olduğunu kaydeden Boyner şöyle konuştu: “Yani müşterilerimize duyduğumuz koşulsuz sevgi ve saygı. İşte Boyner IQ, bu sevgi ve saygıyı yani Boyner EQ’sunu dijitalleştirerek geleceğe taşıyacak. Boyner IQ geliştirdiği çözümlerle perakende sektörünü dönüştürecek yeniliklerin merkezi haline gelecek. İçinden pek çok yeni liderin yetişeceği bir inovasyon ve teknoloji okulu olacak. Bugün, bu yeni yolculuğun başlamasına tanıklık etmekten dolayı çok mutluyum.”

Erdem Çalışkan- Boyner Büyük Mağazacılık Omni-Channel Genel Müdürü

“BAŞROL, TEKNOLOJİ EKİPLERİMİZDE”
Boyner Büyük Mağazacılık Omni-Channel Genel Müdürü Erdem Çalışkan, katılımcılara Boyner’in teknoloji vizyonunu anlattı. “Kanal bağımsız müşteri mutluluğu ve deneyimini temel alan All-line stratejimizin odağında teknoloji var.” diyen Çalışkan, “IT ekipleri liderliğinde teknolojiyi tüm iş süreçlerine oturtmak; dijital ve teknoloji odaklı düşünmeyi şirket bünyesindeki her birime ve departmana yaymak için” çalıştıklarını ifade etti: “Ve burada başrol teknoloji ekiplerimizde. Boyner IQ, bu süreçte kaldıraç görevini üstlenen, teknoloji ekiplerimizi anlayan, dinleyen, çözüm üreten, eğiten, geliştiren, takdir eden, katılımcılığını artıran, diğer departmanlarla arasındaki bağı güçlendiren çok önemli bir platform.”

 

Emek Yurdanur- Boyner Grup İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı

“İNSAN ODAKLI YAKLAŞIMI SÜRDÜRECEĞİZ”
Boyner Grup İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Emek Yurdanur ise “çok uzun yıllardır strateji ve yatırım kararlarında teknoloji öncelikli sırada yer alsa da” hep “insan odaklı” yaklaşım sergilediklerinin ve bunun süreceğinin altını çizdi: “Sonuçta, teknolojiyi de iş sonuçlarına dönüştürecek, dijital dönüşümü gerçekleştirecek bu ekipteki yetenekler. Bu nedenle, insana yatırım yapmaya devam ediyor, yenilikçi ve çağdaş İK uygulamaları ile ekiplerimizin dijital yetkinliklerini artırmak, eğitim ve gelişim programlarının yanı sıra ekibimizi güçlendirmemize yardım edecek daha esnek ve daha rekabetçi İK uygulamaları için odaklı bir şekilde çalışıyoruz.”
Yurdanur, Boyner IQ çatısı altında yapılandırdıkları programların “dijital yetkinlik” peşinde koşan ve bu hususta gelişmek isteyen herkese ilham vereceğini kaydetti: “Böylesi önemli bir platformu hayata geçiriyor olmaktan dolayı çok mutluyuz.”

Boyner, müşteriyi ve teknolojiyi odağına alan ve “Boyner IQ” diye adlandırılan bir dönüşüm projesi başlattı. Teknoloji ekiplerinin liderliğinde yürütülecek proje; 1000 civarındaki şirket çalışanının katıldığı online toplantıyla tanıtıldı.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir