Connect with us

Türkiye Gündemi

“JOJO” İLE DİJİTAL KONSER KEYFİ…

Etkinlik ve konser mekanı JoJo Jolly Joker’in yerli ve milli teknolojiyle hayata geçirdiği dijital eğlence platformu Jojo, tüm mobil mağazalarda yerini aldı. Jojo kullanıcıya; konserleri takip ederken, üye olan katılımcılarla sesli ve görüntülü iletişim imkanı sunuyor.

Aralık ayında lansmanını yapan Jojo’da; web üzerinden yayın hayatına başladığından bu güne kadar 100 binin üzerinde bilet satışı gerçekleşti. Uygulama bu süre içinde 50 bin üyeye ve 200 bin izlenmeye ulaştı.

BİR BİLET İLE BEŞ KİŞİ DAVET EDİLEBİLİYOR
Kullanıcılar; istediği etkinlik için JoJo’nun sunduğu “Odalı Bilet” kategorisinden alacakları bir bilet ile beş arkadaşını telefon numarası üzerinden konsere davet edip,  kendilerine özel belirlenen odada arkadaşlarıyla birlikte izleyebiliyorlar. Bunun yanı sıra, etkinliği yalnız takip etmek isteyenler için de “tekli bilet” de satılıyor.

Can Aydoğdu-Jolly Joker ve JoJo Genel Müdürü

“ŞEHİR DIŞI TALEPLERİNİ DİKKATE ALDIK”
Jolly Joker ve JoJo Genel Müdürü Can Aydoğdu, Jolly Joker’in olmadığı şehirlerdeki dinleyici kitlesine de ulaşmak istediklerini ifade etti: “Yıllardır takipçilerimize konser mekanlarımızda en iyi deneyimi yaşatmaya çalışıyoruz. Jolly Joker’in bulunduğu şehirler dışında konserlerimizle ilgili çok fazla talep geliyor. Müziğin herkese ulaşmasını hedefleyen bir marka olarak ‘JoJo’ gibi bir platforma ihtiyacımız vardı.”

“MÜZİK DİJİTALDE VAR OLMAYA DEVAM EDECEK”
Covid-19 salgınında dijital dünyanın önem kazandığına dikkat çeken Aydoğdu: “Salgının bize tekrar hatırlattığı gibi, müzik, hem fiziksel hem dijital dünyada hibrid olarak var olmaya her zaman devam edecek. JoJo dijital dünya tarafında oldukça yenilikçi bir bakış açısı sundu ve biz de Jolly Joker olarak sanatçılarımızı sevenleriyle, bulundukları yerin önemi olmadan buluşturmak için JoJo’dayız.” dedi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir