Connect with us

Türkiye Gündemi

TÜKETİCİLERİN YÜZDE 94’Ü ONLINE ALIŞVERİŞ YAPIYOR…

Covid-19 döneminde dijitale yatırım yapan markalar kazandı. Araştırma ve danışmanlık şirketi Ipsos’un Türkiye’deki 5 bin kişilik katılımcıyla gerçekleştirdiği araştırmaya göre; tüketicilerin yüzde 94’ünün son bir yılda en az bir kez online alışveriş yaptığı ve bir sepete ortalama 186 TL ödediği ortaya çıktı. Hızlı tüketim ürünlerinde ise bu oran yüzde 70’i buldu.

Firmaların bilgi işlem uygulamalarını analiz eden Cisco AppDynamics, pandeminin başlangıcından bu yana tüketicinin dijital hizmetlere güveninin arttığına işaret eden bir rapor yayımladı. Dünya genelinde 13 binden fazla tüketicinin dijital davranışlarının incelendiği çalışmada; müşterilerin dijitaldeki kötü alışveriş deneyimine ikinci bir şans vermediği belirtiliyor. Katılımcıların yüzde 72’sinin ise dijitalleşmeye yatırım yaparak hizmet kalitesini artıran markalara bağlılığının arttığı vurgulanıyor.

Gökhan Bülbül-EG Bilişim Teknolojileri CEO’su

Gökhan Bülbül-EG Bilişim Teknolojileri CEO’su

“MÜŞTERİYLE DOĞRU İLETİŞİM KURULMALI”
Müşteriyle doğru iletişim kurmanın karlılık oranını artıracağını ifade eden dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Tüketicilerin yüzde 76’sının şirketlerin dijitalleşmesi konusundaki beklentisi 2020’nin başından bu yana arttı. Dijitaldeki müşteriyle kurulacak doğru ve etkili iletişim, hedef kitleyi büyütecek ve karlılık oranını artıracak en kritik basamaklardan biri. Basamakları sağlam adımlarla çıkmak için markanın hedefine uygun geliştirilmiş dijital pazarlama stratejilerinden güç almak, içinde bulunduğumuz dijital çağın bir zorunluluğu.” dedi.

Kobi Yaşam E – Dergi Yıl 3 Sayı 17 Ağustos 2021

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir