-Yemek kartı markası Sodexo Avantaj’dan, “çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech” markasına dönüşen Pluxee Türkiye, farklı markaların dahil olduğu paket yapısıyla “bayram hediyesi vermek isteyen işverenlere yüzde 45 vergi avantajı” sunuyor. Bu süreçte işverenlere “operasyonel kolaylık da sağlayan” Pluxee, aynı zamanda “çalışanlara hediye seçiminde özgürlük ve esneklik imkânı tanıyarak” kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi oluşturuyor.
“Bayramın mutluluğunu çalışanlarıyla paylaşmak isteyen işverenlerin, en doğru hediyeyi bulmak ve hediye transfer sürecini organize etmek için bir hayli zaman harcadığının” altını çizen Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “Pluxee Hediye ürünümüz, herkese hitap eden hediye seçenekleriyle işverenlere çalışanın ihtiyacına yönelik paket oluşturma imkânı veriyor.” dedi.
Çalışan bağlılığı ve yan haklar alanındaki çözümleriyle “bir yandan şirketlerin hayatını kolaylaştırırken, diğer yandan çalışanlara seçim özgürlüğü imkânı veren” Pluxee, Kurban Bayramı’nda işverenlerin “bayram hediyeleşme sürecini kolay ve pratik bir şekilde organize etmesini” sağlıyor.
Pluxee Hediye ile işverenler “fiyat araştırması, hediye tedarik ve teslimi gibi operasyonel süreçlere” gerek kalmadan, “tek tedarikçi ve tek faturayla” çalışanlarına bayram hediyesi verebiliyor. Zengin marka seçeneklerinden oluşan paket yapısıyla Pluxee Hediye; işverenlerin “Kurban Bayramı hediyesine karar verme sürecini” kısaltıyor ve ayrıca firmalara yüzde 45 vergi avantajı sağlıyor.
Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “Pluxee Hediye ürünümüz, herkese hitap eden hediye seçenekleriyle işverenlere çalışanın ihtiyacına yönelik paket oluşturma imkânı veriyor.” dedi.
“İŞVERENLERİ OPERASYONEL SÜREÇLERDEN VE ZAMAN KAYBINDAN KURTARIYORUZ”
Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “bayramın mutluluğunu çalışanlarıyla paylaşmak isteyen işverenlerin, en doğru hediyeyi bulmak ve hediye transfer sürecini organize etmek için bir hayli zaman harcadığının” altını çizerek “Pluxee Hediye ürünümüz, herkese hitap eden hediye seçenekleriyle işverenlere çalışanın ihtiyacına yönelik paket oluşturma imkânı veriyor. Aynı zamanda da işverenin karar verme sürecinde harcadığı zamanı kısaltarak tüm operasyonel süreçten ve zaman kaybından kurtarıyor. Çalışanlar ise hediye bakiyelerini ister kendi ihtiyaçları doğrultusunda isterlerse sevdikleriyle hediyeleşmek için kullanabiliyor.” dedi.
ÇALIŞANLARA HEDİYE BAKİYELERİNİ DİLEDİKLERİ GİBİ KULLANMA FIRSATI…
Günümüzde “kişileştirilmiş deneyimlerin ve seçim özgürlüğünün öneminin daha da arttığını” vurgulayan Hekimoğlu şunları dile getirdi: “Çalışan dünyasında artık firmalar da bu doğrultuda çalışanlarına verdikleri yardımlarda hem gıda hem giyim hem iyi yaşam hizmeti sağlayan markaların bulunduğu karma paketleri tercih ediyor. Bu noktada Pluxee Hediye, geniş marka yelpazesi ile çalışanlara dijital hediye bakiyelerini 10 farklı kategoride Türkiye’nin en saygın markalarından ihtiyaçlarına göre değerlendirme imkânı sunuyor. İşverenler çalışanlarına tek bir SMS aracılığıyla ulaştırdığı hediye bakiyeleri ile aralarında Özdilek, Network&Divarese, Mavi, Ayakkabı Dünyası, Defacto, Hopi, OralB&Braun Shop, Teknosa ve OTELZ gibi Türkiye’nin gözde markalarından özgürce alışveriş yapma ayrıcalığını yaşatıyor. Böylece çalışanlar, Pluxee Hediye ile 25 bini aşkın noktada yalnızca kendilerine değil, sevdiklerine de hediye alarak bayramın bereketini hep birlikte yaşama fırsatı buluyor.”
Detaylı bilgiler: https://www.sodexoavantaj.com/