Connect with us

Finans & Ekonomi

9 ÜRÜN, TÜKETİCİ İNOVASYON ÖDÜLÜ 2022’YE LAYIK GÖRÜLDÜ…

Araştırma şirketi Nielsen’in Türkiye genelinde 4 bin 17 tüketiciyle görüşerek yaptığı anketler sonucunda belirlenen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2022’nin kazananları açıklandı. 9 ürün, Türk tüketiciler tarafından ödüle layık görüldü. 3 firma birer, 3 firma da ikişer ürünüyle ödül kürsüsünde yer aldı.

 

Dünyanın alanındaki en köklü organizasyonlarından ve tüketicilerin oylarıyla belirlenen Yılın Seçilmiş Ürünü programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2022’de; Nestlé Türkiye ‘Nestlé Damak Baklava’ Tablet Çikolata, Ekaterra Türkiye ‘Lipton Vitaminli Çay’, Goodyear Türkiye ‘Goodyear Eagle Sport 4Seasons’, Tesan İletişim A.Ş. ‘TTEC Airbeat Lite 2’ kulaklık ve ‘TTEC Robi Promaster’ akıllı robot süpürge, Kimberly-Clark Türkiye ‘Kotex Gece Külodu’ ve ‘Kotex Natural’ ped ürünü, Sanofi Tüketici Sağlığı Türkiye ise ‘Bisolduo Öksürük Şurubu & Bisolduo Action Sprey’ ve ‘Enterogermina Probiyotik – 6 Milyar’ adlı ürünleriyle “kazananlar listesine” adını yazdırdı.

2022’de 9 ürün, Tüketici İnovasyon Ödülü’ne layık görüldü. 3 firma birer, 3 firma da ikişer ürünüyle ödül listesine adını yazdırmayı başardı.

6 YILDA 61 İNOVATİF ÜRÜN ÖDÜLLENDİRİLDİ…
Yılın Seçilmiş Ürünü programının 2022 yılı kazananları, araştırma şirketi Nielsen IQ’nun Türkiye genelinde 4 bin 17 tüketiciyle görüşerek yaptığı anketler sonucunda belirlendi. Geride kalan 6 yıl içinde gıda, içecek, kişisel bakım, anne ve bebek, temizlik, sağlık ve sigorta kategorilerinde toplam 61 inovatif ürün Türk tüketicilerinin oylarıyla ödüllendirildi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir