Connect with us

Spor

OKÇULUKTAKİ OLİMPİYAT MADALYASININ ARKA PLANI…

Dünyanın önde gelen kişisel bakım ve temizlik ürünleri firmalarından Procter & Gamble’ın (P&G) Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla başlattığı “Olimpik Anneler” projesinin sporcularından Mete Gazoz, Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları’nda klasik yay bireysel finalinde Altın Madalya kazandı.

Okçulukta Türkiye’ye ilk Altın Madalya’yı getiren Mete Gazoz, P&G’nin “Olimpik Anneler” projesiyle 2017 yılından bu yana desteklediği ilk sporcular arasında yer alıyor.

 Tankut Turnaoğlu-P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı

Tankut Turnaoğlu-P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı

“SAĞLIKLI TOPLUM SPORLA YAKINDAN İLİŞKİLİ”
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, sağlıklı bir toplumun sporla doğrudan ilişkilendirileceğini söyledi: “Spor, yarınları iyileştirme amacımız doğrultusunda araçlarımızın başında geliyor. Sağlıklı ve mutlu bir toplum, spor yapmakla yakından ilişkili. Bu kapsamda Türkiye’de ve dünyada uzun soluklu projelerimiz ve sponsorluklarımızla spora desteği sürdürüyoruz. Bunu yaparken de kendimizi popüler branşlarla sınırlandırmıyoruz. Olimpik Anneler projemizle Türkiye’de çok bilinmeyen olimpik sporları yapan gençleri destekliyoruz.”

“OLİMPİK BRANŞLARA İLGİ ARTTI”
2014 yılında başlatılan proje dahilinde yapılan araştırmalar sonucu, Olimpik branşlara ilgilinin arttığı bilgisini paylaşan Turnaoğlu, “Spor yapan çocukların oranının sadece 5 yılda 2’den 3’e yükseldiğini ve Olimpik branşlara ilginin arttığını gördük. Bugün Mete Gazoz’un aldığı Altın Madalya ise Türkiye’nin spor kültürüne, Olimpik branşların bilinirliğine daha fazla katkı sağlayacaktır.” dedi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir