Connect with us

Teknoloji

CHATBOT’LAR BAYRAM MESAİSİ YAPTI…

9 günlük bayram tatilinde chatbot kullanımı arttı. Türkiye’nin öncü yapay zeka şirketlerinden CBOT’un farklı sektörlerde konumlandırdığı chatbotları üzerinde gerçekleştirdiği araştırmaya göre; bayramda en çok seyahat chatbotları kullanıldı. Seyahat chatbotlarını e-ticaret ve bankacılık chatbotları takip etti.

Covid-19 döneminde önemi artan chatbotlar bayram tatilinde de hizmet vermeye devam etti. Özellikle seyahat sektöründeki chatbotlarda 10 günde 5 kat oranında kullanım artışı yaşandı.

Mete Aktaş-CBOT Kurucu ve CEO’su

Mete Aktaş-CBOT Kurucu ve CEO’su

“TÜM KURUMLARIN CHATBOT YATIRIMLARI ARTACAK”
Chatbot’ların hayatın her alanında yer aldığını belirten CBOT Kurucu ve CEO’su Mete Aktaş, “Chatbotlar artık hayatımızın her alanında yer alıyor. Tüm kurumların tatilde olduğu dönemde insanlar işlemlerini chatbotlar sayesinde kolaylıkla hallettiler. Canlı bir desteğe ihtiyaç duymayacak şekilde güçlü bir performans gösteren chatbotların artık hayatımızda vazgeçilmez bir konuma eriştiğini söyleyebiliriz. Müşteriyle iletişim kuran, müşteri deneyimini stratejik bir çerçevede ele alan tüm kurumların sanal asistan ve chatbot yatırımlarını hızlı bir şekilde artıracaklarını düşünüyoruz.” dedi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir