Connect with us

Yönetim & Liderlik

İŞ VERİMİNİ AZALTAN ETMENLERİ TEK TUŞLA TESPİT…

Esnek çalışma düzeni iş verimliliğini doğrudan etkiliyor. Şirketleri dijitalleşme yolunda destekleyen FlexyTime’ın Kurucu Ortağı Arda Diker, iş yerlerinde zamanı etkin yönetmek amacıyla kullanılan dijital araçlarla; mesai, mola, çalışma ve toplantı saatlerini hesaplanmanın otomatik takip edilebileceğini söyledi.

Covid-19’la birlikte yaygınlaşan esnek çalışma modelleri sayesinde, çalışan verimliliğini merkeze alan bir yönetim anlayışı gelişti. McKinsey’nin uzaktan çalışan ekipleri kapsayan araştırmasına göre; salgın öncesinde uzaktan çalışmak isteyenlerin oranı yüzde 8’ken, sonrasında yüzde 11’e, hibrit çalışmayı destekleyenlerin yüzde 30’luk payı ise yüzde 52’ye yükseldi. Araştırmaya dahil edilen yüzde 44’lük kesim, bu süreçte şirket içi iletişimin kaybolmasından ve iş arkadaşlarıyla ilişkilerinin azalmasından korktuğunu belirtirken; yüzde 29’u da ekip içindeki iş birliğini güçlendirerek motivasyonu ve çalışma verimini artırmanın çözümünü dijital araçların kullanılmasında görüyor.

Arda Diker-FlexyTime'ın Kurucu Ortağı

Arda Diker-FlexyTime’ın Kurucu Ortağı

“VERİMLİLİĞİ DÜŞÜREN ETMENLER BELİRLENİYOR”
Çalışanların zamanını etkin yönetebilmesi adına sistem geliştirildiğini ifade eden FlexyTime’ın Kurucu Ortağı Arda Diker, konuyu şöyle detaylandırdı: “Salgın boyunca çalışanların büyük bir bölümünün evden çalışmaya kolay adapte olduğunu görüyoruz. Ancak esas nokta, adaptasyon sonrasındaki sürecin sürdürülebilirliği. Biz de şirketlerin zamanı etkin yönetmesi için bir araç sunuyoruz. Sistem işbaşı ve mesai bitiş saatlerinin takibi, mola, çalışma ve toplantı saatlerinin hesaplanması gibi değerlendirmeleri otomatik yapıyor. Kurduğumuz sistemle iş hayat dengesi ve çalışma alışkanlıkları tespit edilerek tavsiyeler veriliyor. Verimliliği en çok düşüren uygulama ve internet sitelerini size göstererek uyarıyor. Böylece bunlara yönelik farkındalık yaratıyor.”

“TEK TUŞLA GÜNÜN MUHASEBESİ”
Kullanıcılara günlük ihtiyaca göre farklı raporlamaların yapılabildiğini kaydeden Diker, “Tek tuşla bir günün muhasebesi hem çalışan hem işveren için kolaylıkla yapılıyor. Kullanıcılara güne dair tüm raporları Excel formatına alarak ihtiyaca göre daha farklı raporlamalar oluşturma imkanı sunuyoruz. Aynı zamanda toplantıda geçen süreleri otomatik hesaplamak için Outlook takvimlerine entegre edilen ve toplantıların kaydedilmesini sağlayan Outlook entegrasyonuyla verimden çalan toplantıların tespit edilmesine olanak tanıyoruz. Ayrıca kurulum ve sonrasında yaşanabilecek teknik problemler için de telefon, e-posta ve destek sistemi üzerinden hizmetlerimizi sürdürüyor, Türkçe ve İngilizce dil desteği de sunuyoruz.” dedi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir