Connect with us

Finans & Ekonomi

“SERAMİĞİN GELDİĞİ SON NOKTAYI ABD’DE SERGİLEDİK”

“Seramiğin geldiği son noktayı ortaya koyduğunu” dile getirdiği ürünlerinin ABD’deki Coverings Fuarı’nda ziyaretçilerden büyük ilgi gördüğünü ifade eden Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, “Bundan sonra da seramiğin genlerine dokunarak; geleceği tasarlamaya ve geleceğin mimarisine ışık tutmaya devam edeceğiz.” dedi.

ABD Orlando’da 7-9 Temmuz 2021 tarihleri arasında gerçekleşen Coverings Fuarı’na katılan Kaleseramik, bünyesindeki Kalebodur, Çanakkale Seramik, Edilcuoghi, Edilgres ve Kalesinterflex’ten doğan yeni markası T-One by Kale’nin ürünlerini dünya pazarına sundu.

 Altuğ Akbaş-Kaleseramik Genel Müdürü

Altuğ Akbaş-Kaleseramik Genel Müdürü

“100 MİLYON DOLARIN ÜZERİNDE İHRACAT YAPTIK”
Kaleseramik’in sektörün gelişimine öncülük eden değerlerden biri olduğunu söyleyen Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, iç pazarın yanı sıra 100’ü aşkın ülkeye 100 milyon doların üzerinde ihracat yaptıklarını belirtti. Akbaş, uluslararası pazarlardaki büyüme hedefleri doğrultusunda ihracat ve yurt dışı yatırımlarının devam edeceğini dile getirdi.

“GELECEĞİ TASARLAMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Doğa dostu ürünler geliştirdiklerine işaret eden Akbaş, “geleceğe yönelik” tasarımlar yapacaklarını kaydetti: “Ar-Ge’ye verdiğimiz önem ve yaptığımız yatırımlar neticesinde doğa dostu ve sürdürülebilir yenilikçi ürünlerimiz dünyanın dört bir yanında da tüketici ve profesyonellerden ilgi görüyor. Uluslararası seramik sektörünün en önemli buluşma noktalarından Coverings 2021’de biz de kalite ve özgün tasarım anlayışımızı simgeleyen en yenilikçi ürünlerimizle yer aldık. Bundan sonra da seramiğin genlerine dokunarak; geleceği tasarlamaya ve geleceğin mimarisine ışık tutmaya devam edeceğiz.”

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir