Connect with us

Gündem

“TAV” HİZMET KALİTESİYLE AVRUPA’DA ZİRVEDE!

TAV Havalimanları’nın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) yolcu değerlendirmelerine göre kendi kategorilerinde Avrupa’nın en iyi havalimanları seçildi.

TAV’ın işlettiği Zagreb ve Üsküp havalimanları, yolcu memnuniyeti açısından Avrupa’nın en iyi havalimanları arasında yer aldı. İki havalimanı, ACI World’un verdiğini Havalimanı Hizmet Kalitesi (Airport Service Quality ASQ) ödüllerinde “2-5 milyon yolcu” kategorisinde ödül aldı. Covid-19 salgını nedeniyle bu yıl eklenen “hijyen” değerlendirmesinde Üsküp, dünyada en iyi uygulamaları hayata geçiren 33 havalimanı arasına adını yazdırdı.

Kürşad Koçak-TAV Havalimanları Havalimanları Grup Başkanı (COO)

Kürşad Koçak-TAV Havalimanları Havalimanları Grup Başkanı (COO)

“TAV, 8 ÜLKEDE HİZMET VERİYOR”
TAV Havalimanları Grup Başkanı (COO) Kürşad Koçak, TAV’ın 8 ülkede 15 havalimanı işlettiğini, şirketin portföyleri haricinde 18 ülkede, 75 havalimanına daha hizmet verdiğini söyledi.

“DÜNYANIN HER YERİNDE TERCİH EDİLEN BİR MARKA”
Salgın sürecinde yolculara güvenli bir seyahat deneyimi sunmak üzere tüm süreçleri uluslararası standartlarda belirlenen kriterlere “adapte ettiklerini” ifade eden Koçak, “Yolcu ihtiyaçları ve beklentilerini yakından takip ederek inovatif çözümler üretiyoruz. Tüm havalimanlarımızda artırılmış hijyen ve fiziksel teması en aza indiren uygulamalarla birlikte yolcu konforunu en üst düzeyde tutmak üzere çalışıyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı, bilgi birikimi ve teknolojiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik.” dedi.

Luis Felipe de Oliveira-ACI World Genel Sekreteri

Luis Felipe de Oliveira-ACI World Genel Sekreteri

“HAVALİMANI HİZMET KALİTESİ ÖDÜLLERİ EN YÜKSEK SEVİYE”
ACI World Genel Sekreteri Luis Felipe de Oliveira, ödül kapsamında en iyi hizmet veren işletmelerin öne çıktığının altını çizdi: “Havalimanı Hizmet Kalitesi Ödülleri dünyanın her yerindeki havalimanı işletmecileri için olabilecek en yüksek seviyeyi ifade ediyor. Bu ödül, yolcularını dinleyerek onların beklentilerine cevap veren hizmetleri hayata geçiren ve bunu her zamankinden daha zorlu koşullarda gerçekleştiren havalimanlarını öne çıkarıyor. Sektör olarak salgının getirdiği zorluklarla mücadele ederken, ASQ programının odağında olan yolcu memnuniyeti bize yol gösteriyor.”

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir