Connect with us

Türkiye Gündemi

BALPARMAK “APİTERA” YENİ PAZARLARA AÇILIYOR…

40 yıldan bu yana bal ve arı ürünlerini tüketiciyle buluşturan Balparmak; 20’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Balparmak Genel Müdürü Onur Özyurt, bal ihracatıcına ek “Apitera” markasıyla propolis katkılı fonksiyonel ürünleri Kuzey Amerika ve Uzak Asya’da yeni pazarlara girmeyi hedeflediklerini belirtti.

Balparmak; İstanbul İhracatçı Birlikleri (İİB) Genel Sekreterliği ve İstanbul Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği’nin (İSHİB) “2017, 2018, 2019 Yılları Başarılı İhracatçılar Ödülleri”nde üç yıl üst üste sektörün ihracat lideri seçilmişti. Şirket, bu yıl içinde ihracat rotalarına yenilerini eklemeye hazırlanıyor.

“EN YÜKSEK KALİTEDE ÜRÜN HAZIRLIYORUZ”
Balparmak Genel Müdürü Onur Özyurt, tüketiciye “yüksek kalitede” sunduklarını söyledi: “Kurulduğumuz günden bugüne bal ve arı ürünlerinin doğallığını ve saflığını koruyarak hak ettiği değeri bulması amacıyla çalışıyoruz ve tüketiciye her zaman en yüksek kalitede ürünleri ulaştırıyoruz. Sektördeki tecrübemizle geliştirdiğimiz ve taviz vermediğimiz kalite standartlarımız sayesinde müşterilerin duyduğu güven bizi sektörün lideri yaptı. Bu güvenin sonuçlarını dünyanın farklı köşelerinde de görmekten ve anlamlı ödüllerle taçlandırmaktan dolayı mutluyuz.”

Onur Özyurt,-Balparmak Genel Müdürü

“TÜKETİCİ İÇERİK BİLGİSİNE KOLAYCA ERİŞİYOR”
Özyurt, tüketicilerin satın aldıkları ürünün içeriği hakkında detaylı bilgiye rahat bir şekilde ulaşabildiğini vurguladı: “Türkiye’nin dört bir yanında üretilen en doğal balları yüksek gıda güvenliği standartları kapsamında seçiyor; en az 100 parametrede analiz ederek tüketiciye sunuyoruz. Bununla birlikte; dünyada ilk defa bir gıda maddesinde kullandığımız priospot sistemiyle büyük bir şeffalık içerisinde tüketicilere ürünlerimizin kaynağını gösteriyoruz. Priospot sistemi sayesinde tüketici, satın aldığı balın, doğal ve sağlıklı olduğunu belgeleyen analiz raporunun yanı sıra kaynağının hangi çiçek ve bitkileri içerdiği bilgisine rahatlıkla ulaşabiliyor. Bunun için tüketicinin Balparmak ambalajlarında yer alan QR kodu telefonuna okutması yeterli oluyor.”

“MİSYONUMUZ: FAYDA YARATMAK”
“Arıları, arıcıları ve arı ürünlerini” koruyarak “fayda yaratmaya” odaklı misyon benimsediklerini dile getiren Özyurt, “Bu misyonla ülkemizi global pazarda temsil etmekten gurur duyuyoruz. Balın yanı sıra bugün yoğun AR-GE çalışmalarımızla geliştirdiğimiz katma değerli arı ürünlerimizle de sektöre öncülük ediyoruz.” dedi.

“20’DEN FAZLA ÜLKEYE İHRACAT YAPIYORUZ”
20’den fazla ülkeye ihracat yaptıklarını hatırlatan Özyurt şöyle devam etti: “1994 yılından bu yana Almanya, Avusturya, Hollanda, Belçika, Fransa, İngiltere, Çin, Azerbaycan, Singapur, Japonya başta; 20’nin üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. 2018 yılında Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki hızlı tüketim sektörünün öncülerinden “IFFCO” ile iş birliği yaparak Dubai’de Carrefour ve Union Cooperative Society zincir marketlerine girdik. Bu iş birliğiyle Ortadoğu ve Körfez ülkelerindeki ulusal, yerel zincir marketler ve geleneksel ticaretin yanı sıra ev dışı tüketim kanalı temsilcileri vasıtasıyla Ortadoğu pazarında önemli bir başarı elde ettik.”

“SIRADA KUZEY AMERİKA VE UZAK ASYA ÜLKELERİ VAR”
“Balparmak Apitera” bünyesinde geliştirilen “propolisle zenginleştirilmiş” ürünlerle Kuzey Amerika ve Uzak Asya gibi yeni pazarlara girmeyi hedeflediklerini ifade eden Özyurt, bu yıl için de “yüksek katma değerli” arı ürünleri ile ihracat liderliğini sürdürmek istediklerini kaydetti.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir