Connect with us

Finans & Ekonomi

ADI BORIS BECKER, ETİKETİ MADE IN TURKEY…

MGS Group Kurucu Ortağı ve Boris Becker Tasarım Koordinatörü Hande Gürsoy; ekibi ve iş birliği yaptığı 12 tekstil üreticisiyle Avrupa’da sıra dışı başarı bir başarı hikayesi yazmakta. 17 yaşındayken “Wimbledon’ı kazanan en genç tenisçi” unvanına erişen ve kariyeri boyunca elde ettiği madalyalarla dünya spor tarihinde önemli bir yer edinen Boris Becker, bundan böyle etiketinde Made in Turkey yazan tekstil markasıyla adından söz ettirecek.

 

Türk kadın girişimci Hande Gürsoy; Covid-19 salgını şartlarına rağmen, Türkiye’de imal ettirdikleri dünyaca ünlü Alman tenisçi Boris Becker markalı 30 bin parça tekstil ürününü kısa bir süre içinde başta Almanya Avrupa ülkelerine pazarlamayı başardı. Gürsoy markayı, “güç birliğine dayalı üretim modeli, tasarım kalitesi ve ihracat gücüyle Türk tekstilinin geleceğine yapılan yatırım” diye niteledi.

Boris Becker-Efsanevi Alman tenisçi

“BORIS BECKER, AVRUPALI ŞIK ERKEĞİN MARKASI OLACAK”
Tekstil sektörüne yatırım fikri olgunlaşınca kurucu ortağı olduğu MGS Group’un bağlantı kurduğu yurt dışı kaynaklarını marka arayışı konusunda bilgilendirdiğini ve önerilen isimler arasında “6 kez Grand Slam şampiyonluğu ile bir Olimpiyat Oyunları altın madalyasına sahip ve 17 yaşında Wimbledon’ı kazanan en genç tenisçi unvanını elde eden” Boris Becker’in ön plana çıktığını söyleyen Gürsoy, “Sporcu kimliği ve başarılarıyla dünyaya ün salmış Boris Becker ismini hedeflediğimiz kategoride çok doğru bir marka olarak gördük ve yatırım yapmaya karar verdik. Boris Becker markası sezon koleksiyonları başarı odaklı olduğu kadar rahatına düşkün casual diye tabir edilen spor şık giyinmeyi seven erkek hedef kitle profili ile birebir örtüşüyor. Bundan sonra Avrupalı şık erkeğin markası olarak Boris Becker’i çok sık duyacaksınız.” dedi.

Hande Gürsoy-MGS Group Kurucu Ortağı ve Boris Becker Tasarım Koordinatörü

“ETİKETİNDE MADE IN TURKEY YAZMASI GURUR VERİCİ”
Bütün ürünlerinin Türkiye’deki 12 tekstil üreticisinin elinden çıktığını belirten Gürsoy, Boris Becker markasının “her sezon yeni koleksiyonuyla kendini geliştireceğini ve alanında fark meydana getireceğini” ifade etti: “Bu yaklaşımla her koleksiyonda ürün çeşitliliğimiz artıyor ve beraberinde yeni iş ortaklıkları getiriyor. Bizim için büyümek, eğer iş ortaklarımız ile birlikte büyüyorsak anlamlı. Boris Becker markasının arkasında Türk tasarımcı ve üreticilerinin yer alması, etiketinde Made in Turkey yazması çok gurur verici.”

“DEĞERLİ MARKALARLA İŞ BİRLİĞİ, KRİZİ AVANTAJA ÇEVİRDİ”
Gürsoy, Avrupa’da kısa sürede yüksek satış miktarlarına ulaşmalarını şöyle açıkladı: “Üreticilerimizin Türkiye’de olması, Harvey Nichols, Brandroom ve Emaar Square Mall içerisinde bulunan Galeries Lafayette gibi değerli markalarla yaptığımız iş birliği anlaşmaları bu kriz dönemini avantaja çevirmemizi sağlayan önemli unsurlar oldu.”

“İHRACATIMIZI TÜM AVRUPA’YA YAYMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Markanın, Harvey Nichols ve Brandroom mağazaları ile Brandroom-online üzerinden satış anlaşmasına imza atarak Türkiye pazarına girdiğini de kaydeden Gürsoy, hedeflerine ilişkin şunları anlattı: “Yurt dışında hali hazırda Almanya, İspanya, İsviçre, İtalya, Fransa, Portekiz’deki distribütörlerimiz üzerinden gerçekleştirdiğimiz ihracatımızın tüm Avrupa’ya yayılması için çalışıyoruz. Avrupa büyüme planlarına Balkan ülkeleri, Orta Doğu, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu (CIS) ihracatlarının da eklenmesi 2021 ana büyüme hedefimizin mihenk taşını oluşturuyor. Önümüzdeki üç yıllık plan kapsamında; kendi mağazamızı hizmete açacak ve beraberinde oluşturacağımız franchising sistemi ile Boris Becker mağazacılığını yurt içinde ve yurt dışında yaygınlaştıracağız.”

“KOLEKSİYONLARIMIZ AVRUPA’DA BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI”
Gürsoy, Sonbahar-Kış20-21 ile 2021 İlkbahar-Yaz koleksiyonlarının Avrupa’da büyük beğeni topladığını ve bunun siparişlere yansıdığını dile getirdi: “Kendini yenileyen ve sürekli geliştiren bir koleksiyon anlayışımız ve benzersiz bir tasarım gücümüz var. Pazardan elde ettiğimiz geri dönüşler, her yıl grubumuz içinde tekstil gelirimizin daha yüksek paya sahip olacağını gösteriyor. 2021 yılı sonunda toplam hacmimizin yüzde 80’inin tekstil faaliyetlerimize ait gelirlerden oluşmasını hedefliyoruz.” Gürsoy, 2021 yılında “global e-ticaret kanallarındaki satış hacmini artırmaya ve kanal sayısını genişletmeye” çabalayacaklarını da sözlerine ekledi.

2020’DE İKİ MARKAYLA TEKSTİL VE KİMYA SEKTÖRÜNE YÖNELDİ
Ticari hayatına İstanbul-Almanya merkezli uluslararası reklam ve pazarlama faaliyetleriyle başlayan yüzde 100 yerli sermayeli MGS Group; 2020 yılında iki marka patenti alarak kimya ve tekstil sektörüne yöneldi. Kimya pazarına İngiltere’nin önde gelen dezenfektan markası Nuevo’yla girdi. Türkiye’de tescilli ve tüm hakları MGS Group’a ait Pegastril Nuevo markası ile İngiltere menşeli Nuevo markası ham madde iş ortağı. MGS Group, uluslararası piyasa deneyimiyle 2020 yılında Boris Becker isim hakkını alarak tekstil pazarına adım attı ve Avrupa’da ciddi satış tutarlarına erişti. Markanın tasarımı ve üretimi Türkiye’de gerçekleşmekte.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir