Connect with us

Araştırma ve Raporlar

ONLINE SATIŞLARIN YÜZDE 54’Ü MOBİLDEN GERÇEKLEŞECEK…

Dijital pazarlama ve raporlama şirketi PowerChord’un araştırmasına göre; 2021’de “mobil e-ticaret satışları” tüm çevrimiçi satışların yüzde 54’ünü oluşturacak.

PowerChord’un çalışmasında; 2021’de pazarı etkileyebilecek, “temel dijital” ve “pazarlama eğilimleri” ele alındı. Mobil uygulama kullanımının 2020’de yüzde 20 arttığı belirtilirken; 2021’de mobil e-ticaret satışlarının, tüm çevrimiçi satışların yüzde 54’ünü oluşturacağı öngörülüyor.

DİJİTALİN İLK BEŞİ BELİRLENDİ…
Araştırmaya göre; Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr ve LinkedIn sosyal medyanın en etkili ilk beş platformu şeklinde nitelendirilmesi nedeniyle; 2021’de “dijital reklamcılık” için ideal görülüyor. Bu kanallarda da varlığını sürdüren işletmeler; müşterileriyle sürekli diyalog halinde kalarak, müşteri desteği ve sürekli etkileşime hazır bekliyor.

Gökhan Bülbül-EG Bilişim Teknolojileri CEO’su

“DİJİTALE GEÇİŞ HIZLANDI”
Google reklamları, SEO çalışmaları ve sosyal medya reklam yönetim hizmetlerinde; küçük ve orta büyüklükteki işletmelere hizmet sunan EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, araştırma sonuçlarını değerlendirirken 2020 yılında şirketlerin hızlıca dijitale geçtiğini vurguladı: “2020, şirketlerin dijital pazarlamaya geçişlerini hızlandırdıkları bir yıl oldu. Dikkat çekici diğer bir sonuç ise; dijital ortamda müşteri ihtiyaçlarını karşılamaları için yeni yollar bulmaları için dönüm noktası sayıldı.”

“MÜŞTERİYE ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLU: DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ…”
“Müşteri beklentilerindeki değişimlere” ve “müşterilerin dijital dünyadaki etkinliğine” işaret eden Bülbül: “Müşteriye ulaşmanın en etkili, hızlı ve sonuçları ölçülebilir yöntemi dijital pazarlama stratejileriyle hareket etmek.” dedi.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir