Connect with us

Finans & Ekonomi

TURKCELL’DEN “TEMASSIZ MAĞAZACILIK” UYGULAMASI…

Turkcell, Covid-19 tedbirleri çerçevesinde “temassız mağazacılık” uygulamasını hayata geçiriyor. Müşteriler, Turkcell mağazalarındaki dijital ekranlara ve uygulamalara cep telefonlarıyla QR kodu okutarak erişim sağlayabilecek.

 

Turkcell çalışanların ve müşterilerin sağlığını güvence altına almak için bir ilke imza atarak temassız mağazacılık uygulamasını başlatıyor. Artık müşteriler, mağaza ekranındaki QR kodunu cep telefonlarına okutarak uygulamalara ulaşacak. Ayrıca ‘Akıllım Güvende’ uygulaması üzerinden sigorta işlemleri, dijital ödeme platformu Paycell üzerinden de tüm ödeme işlemleri yapılacak.

TÜM İŞLEMLER DİJİTALDEN YÜRÜTÜLECEK
Yeni dönemde müşteriler Turkcell mağazalarında tüm işlemlerini QR kodunu okuttukları cep telefonları üzerinden gerçekleştirebilecek. Kampanya ile satışa sunulan ürün ve cihazların etiket bilgilerini mobil cihazlarına indirebilecek. Böylelikle dijital ekranları dokunmadan yönetebilecek ve ekrandaki ödüllü oyunları oynayabilecek.

Kadri Özdal-Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

“MAĞAZALARIMIZDA 11 BİN DİJİTAL EKRAN VAR”
Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, satış bayilerindeki “online mağaza” ekranıyla o an mağazada bulunmayan ürünlerin satışı için gerekli altyapıyı sağladıklarını söyledi: “Şu an Turkcell’in bin 300 noktasında müşterilerimizin tüm işlemleri tabletler üzerinden ve tamamen dijital olarak yapılıyor. Dijital imza sayesinde herhangi bir işlem sonucunda bir kağıt imzalama durumu söz konusu değil. Mağazalarımızda tamamı merkezden kontrol edilen 11 bin adet dijital ekran var. Bu ekranları mağaza / ilçe / şehir özelinde kontrol edebiliyoruz.”

“DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN ÖNCÜSÜYÜZ”
Türkiye’de “dijital deneyim” konusunda kapsamlı bir uygulamanın ilk defa pratiğe dönüştürüldüğünü ifade eden Özdal “Türkiye’de dijital dönüşümün öncülüğünü yürüten bir firma olarak elimizdeki teknolojinin yardımıyla temasın minimuma indirildiği ‘yeni nesil’ bir mağazacılık konseptine geçtik. Önümüzdeki dönemde de mağazalarımızda dijital ve interaktif uygulamalara daha fazla yer vereceğiz.” dedi.

“COVID-19, TÜKETİCİ BEKLENTİLERİNİ DEĞİŞTİRDİ”
Covid-19 sürecinde tüketici beklentilerinin değiştiğini belirten Özdal, şunları dile getirdi: “Pandemi sonrası dönemde tüketicilerin öncelikli beklentisi, kendi sağlığının önemsenmesi ve buna yönelik yeni davranışlar benimsemesi oldu. Müşteriler, bir yerden alışverişe karar verirken, detaylı hijyen, görünür güvenlik önlemleri olan perakendecileri aradıklarını söylüyorlar.”

“ONLINE SATIŞLARDA DA GEREKEN ÖNLEMİ ALIYORUZ”
Özdal, mağazalardaki gibi online satış sürecinde de Covid-19 önlemlerini aldıklarının altını çizdi: “Depomuzdan başlayarak ürünün müşteriye ulaşımına kadar geçen tüm işlemlerde düzenli dezenfektasyon, vardiyalı çalışma modeli, çalışma alanlarında sosyal mesafeyi ve hijyeni gözeten önlemlerle, hem turkcell.com.tr üzerinden alışveriş yapan müşterilerimizi hem de çalışanlarımızı koruyoruz.” Mağazalarındaki dijitalleşme sürecinin verimliliği artırmakla birlikte çevre ve kaynakların korunmasını sağladığını da vurguladı.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir