Anadolu Sigorta “Juno” adını verdiği ve “klasik sigortacılık terimlerinin minimum seviyede kullanıldığı” mobil uygulamayla sigortalama süreçlerini dijital ortama taşıdı. Ergonomik, eğlenceli ve anlaşılır bir dile sahip uygulamayla firma dijitale yatkın yeni nesil tüketicinin ilgisini çekmeyi amaçlıyor.
Anadolu Sigorta, yeni hayata geçirdiği Juno uygulamasıyla ürünlerini şeffaf, anlaşılır ve samimi bir dille tüketicilere ulaştırmayı hedefliyor. İlk etapta cep telefonu ekran kırılmasına karşı koruma sağlayan Juno, farklı hizmetlerle çeşitlilik kazanacak. İstanbul’da başlayan uygulama zamanla Türkiye geneline yayılacak.
“KIRILIR MIRILIR” İLE 1 DAKİKADA İNTERAKTİF TEST
Juno’nun ilk sigorta hizmeti “kırılır mırılır” ile kullanıcı 1 dakikalık interaktif bir test sonrasında cep telefonunu uygun bir fiyat karşılığında ekran kırılmalarına karşı güvence altına alabiliyor. Uygulama ikinci el cihazları da kapsıyor. Bedeli yıllık veya aylık ödenebilen “kırılır mırılır” avantajlı kampanyalar ile cazip ve kullanışlı promosyonlarla da öne çıkıyor.

Levent Sönmez-Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı
JUNO’NUN HEDEF KİTLESİ 18-35 YAŞ ARASINDAKİLER
Araştırmaların sigorta ürünlerinin 18-35 yaş arası tüketicilere fazla hitap etmediği sonucunu ortaya koyduğunu belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, “Juno ile bu kitlenin önceliklerine odaklandık. Bu doğrultuda, kullanılan iletişim dilinden, özel kurye hizmetine kadar en mükemmel müşteri deneyimini ve en güçlü teknolojik alt yapıyı sunma hedefiyle yola çıktık.” dedi.
UYGULAMAYA FARKLI HİZMETLER EKLENECEK
Sönmez, Juno’nun cep telefonu ekran kırılmasına karşı koruma hizmetiyle sınırlı kalmayacağını açıkladı: “Önümüzdeki günlerde ‘juno’yu evcil hayvanlar, insan sağlığı ve klasik sigortacılıktan çok farklı, ezber bozan diğer servisler ile de zenginleştirmeye devam edeceğiz.”
Juno uygulaması AppStore, AppGallery veya GooglePlay’den indirilebiliyor. Detaylı bilgiler https://junolu.com/ adresinde.
