Connect with us

Finans & Ekonomi

TÜKETİCİ TALEPLERİNİ DOĞRU OKUYAN İŞLETMELER KAZANIYOR…

Google ve Ipsos imzalı Global Perakende Araştırması’na göre Türkiye’de tüketicilerin yüzde 72’si “doğru ürünü satın aldığından emin olmak için” alışverişe ayırdığı zamanın yüzde 60’ını internette araştırma yaparak geçiriyor.

 

Araştırma sonuçlarını değerlendiren EG Bilişim Ceo’su Gökhan Bülbül, dijital pazarlama araçlarının “hedef kitleye ulaşmada ve rekabet gücünü artırmada” çok önemli role sahip olduğunu kaydetti.

Gökhan Bülbül-EG Bilişim CEO’su

“KOBİ’LER DOĞRU VERİ TOPLAMADA DAHA PROAKTİF DAVRANMALI”
“Verileri doğru okuyabilen işletmelerin büyüdüğünü kullanamayanlarınsa geride kaldığını” belirten Bülbül, özellikle KOBİ’lerin “verileri doğru toplama ve bunları işleyerek müşteri kazanma konusunda” daha proaktif davranmaları gerektiğini söyledi.

“MÜŞTERİLERİN TALEPLERİ YÜKSEK, ALTERNATİFLERİ ÇOK”
“Günümüz müşterisinin talepleri yüksek, alternatifleri ise çok.” diyen Bülbül, şunları dile getirdi: “Dolayısıyla işletmeler dijital pazarlama araçları ile veri bazlı pazarlama araçlarıyla hedef kitleye ulaşmalılar. Google ve Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmada, küresel ölçekte tüketicilerin yüzde 68’inin bir önceki alışverişlerine özel promosyonlar veya fırsatlar beklediği vurgusu dikkat çekici. İşletmeler bu talebi yeni bir kampanya ile karşılayabilirler. Bunu yapabilmek için de dijital pazarlama araçlarını etkili şekilde kullanmaları gerekiyor.”

EYLÜL SONUNA KADAR KOBİ’LERE ÖZEL KAMPANYA
Bülbül, geliştirdikleri dijital pazarlama stratejileriyle işletmeleri hedefe ulaştırdıklarını ifade eden Bülbül, eylül sonuna kadar KOBİ’lere özel ücretsiz kampanya imkanı sunduklarını açıkladı. Detaylar web sitesi www.egbilisim.com.tr adresinde.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir