Connect with us

Dünya Gündemi

NISSAN’IN YENİ DÖNEM STRATEJİ, HEDEF VE PLANLARI…

Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri “bölgesel bazda odaklandıkları strateji, hedef ve planları” anlattığı toplantıda, “Nissan Next” diye niteledikleri dört yıllık dönemde “bulundukları pazarlardaki konumu daha da güçlendirmek adına hızlı, yalın ve çevik bir yaklaşımı devreye aldıklarını ve hızlı bir değişim programı” başlattıklarını açıkladı.

 

Nissan’ın yeni logosu.

Hem marka değerlerini yükseltmek hem sürücülere daha keyifli ve benzersiz sürüş deneyimi yaşatmak hem de teknolojinin geleceğinde iz bırakmak adına çalışmalarının “tüm heyecanıyla” devam ettiğini belirten Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri; Nissan’ın “müşteri beklentilerini anlamanın ötesinde bu beklenti ve ihtiyaçları öngörerek” araçlarını “geleceğin teknolojileriyle harmanlayıp” sürücülerin hayatının bir parçası haline getirmeyi amaçladığını söyledi: “Nissan Ariya’nın dünya lansmanı bu yaklaşımın bir göstergesi ve Nissan için inovasyona, fütüristik teknolojiye ve sürdürülebilirlik konusuna odaklandığı yeni bir tasarım döneminin başlangıcını temsil ediyor. Bu da Nissan’ın EV alanındaki yenilikçi konumunu güçlendirirken NIM vizyonunu pekiştirmesini sağlıyor.”

 

Doğueri, “bölgesel bazda odaklandıkları strateji, hedef ve planları” anlattığı toplantıda, “Önümüzdeki 18 ayda lansmanı yapılacak 12 yeni modelden biri olarak Nissan Ariya, EV ve SUV’ler dahil olmak üzere temel güçlü yönlerimize odaklandığımız Nissan’ın dönüşüm sürecini temsil ediyor.” dedi.

Emre Doğueri-Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü

“TÜRKİYE ELEKTRİKLİ ARAÇ PAZARINDA HER GEÇEN GÜN DAHA ELVERİŞLİ OLUYOR”
Doğueri’nin konuşmasındaki dikkat çekici satır başları şöyle:
-SUV segmentindeki liderliğimizin verdiği güç ile gelecek dönemdeki konumumuzu, otonom sürüş ve elektrik araçlar alanında da taçlandırmayı amaçlıyoruz. Türkiye, elektrikli araçlar konusunda her geçen gün daha elverişli bir pazar haline geliyor. Bu noktada Nissan dünyasında ülkemizin önemi ve değeri artıyor.
-Yeni Juke ve Yeni Qashqai önümüzdeki dönemde müşterilerimizle buluşturacağımız modellerimizden ve NIM özellikleri ile benzersiz bir sürüş deneyimi vaat ediyor. 2021 yılının başında öncelikle Yeni Juke ve sonraki aylarda da Yeni Qashqai müşterilerimizle buluşacak. Yeni Qashqai aracımızda ilk defa ürün yelpazemizde yer alacak E-Power teknolojisi de planlanıyor.

 

 

 

“YÜZDE 100 ELEKTRİKLİ NISSAN LEAF 2021’DE İLK ÖNCE TÜRKİYE’DE LANSE EDİLECEK”
-Türkiye, yine 2021’de yüzde 100 elektrikli Nissan Leaf’in lanse edileceği ilk pazar olacak.
-Nissan 2023 yılı itibariyle yıllık 1 milyon elektrikli ve e-power araç ile liderliğini korumayı hedefliyor. Her yıl daha fazla EV ve crossover pazara girerek tüketicilere heyecan veriyor. Ariya için rekabet hem EV hem de crossover pazarlarını içeriyor ve Ariya’nın tüketicilerin büyük boyut, kullanılabilirlik gibi ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde pazara girmesinden biz de heyecan duyuyoruz.

“YENİ LOGO HEM DEĞİŞİMİ HEM DE ÖZÜ TEMSİL EDİYOR”
-Nissan’ın logosu, kurucusu Yoshisuke Aikawa’nın “Güçlü bir inancınız varsa, güneşe bile nüfuz eder” anlamına gelen bir inanca sadık kalmıştır. Nissan’ın yeni logosu, son yirmi yılda toplumdaki önemli değişiklikleri yansıtırken bu özü canlı tutuyor.
-Nissan’ın elektrikli geleceğinin vizyonu olarak oluşturulan Ariya ismi, eski zamanlara kadar uzanıyor – saygı ve hayranlık kelimelerini temsil ediyor. Yeni Nissan Ariya bağlamında, ismi gücü, amacı ve aracın daha güvenli, daha heyecan verici ve daha bağlantılı bir sürüş deneyimi sağlama misyonunu temsil ediyor.

Yeni Ariya-Nissan

“YENİ ARIYA, JAPONYA VE ÇİN’DEKİ FABRİKALARDA ÜRETİLECEK”
-Sınıfında benzersiz olan tamamen yeni bir EV modeli sunmaktan heyecan duyuyoruz. Yeni Ariya Japonya’da Tochigi ve Çin’de Wuhan fabrikasında üretilecek.
-Nissan Next’in kapsadığı yeni dönemde Türkiye’nin de içinde bulunduğu AMI bölgesi, “Afrika, Orta Doğu ve Hindistan Bölge Başkanımız” Guillaume Cartier’in de bahsettiği üzere bölgemiz büyük bir potansiyel barındırıyor. Bu potansiyeli, Türkiye gibi faaliyet gösterdiğimiz ana pazarlardaki güçlü varlığımız, uzun yıllara dayanan güçlü iş ortaklarımız ve güçlü modellerimizle daha ileri seviyelere taşıyacağımıza inanıyoruz. Bu hedefte SUV segmenti bizim için büyük önem taşıyor.

“ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMDE 3 YENİ ARACIMIZ TÜRKİYE YOLLARINA ÇIKACAK”
-Önümüzdeki dönemde 3 yeni aracımızı Türkiye yollarına çıkaracağız. Nissan tutkunlarının bu heyecana ortak olacağına dair güvenimiz tam. Çünkü Nissan’ın geleceğinde daha fazla inovasyon, sürücülerin tam de isteyeceği türden sürüş deneyimi yaşatacak modeller ve her zaman yenilikçi bir bakış açısı mevcut.

NISSAN ARIYA’NIN ÖZELLİKLERİ
-4 farklı powertrain ile 2 adet 2 çeker ve 2 adet 4 çeker versiyona sahip.
-610 km tam şarj ve sadece 30 dakikada 130kw şarj ile 375 km kullanım mesafesine ulaşabiliyor.
-Uzaktan yazılım güncellemesi sayesinde en güncel özellikler ve aynı zamanda yüksek performans sağlıyor.
-Akıllı yol planlama asistanı sayesinde yol koşullarını denetleyerek alternatif rota oluşturabiliyor.
-ProPILOT ve Navi-link sistemi ile yol bilgisine ilaveten ilerideki virajların tespiti sayesinde daha yumuşak bir sürüşü mümkün kılıyor.
-Bazı pazarlarda 3 boyutlu HD harita datası kullanan ProPILOT2.0 sürüş destek sistemi, direksiyona dokunmadan güvenli otoban sürüş deneyimini 360 derece görüş açılı, sezgisel ve akıllı arayüzü sayesinde gerçekleştiriyor.
-Amazon Alexa Auto entegrasyonu sayesinde on-board ve off-board concierge desteği verebiliyor.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir