Turkcell’in özel yetenekli çocuklar için teknolojiyi kullanarak fırsat eşitliği sağlamak amacıyla hayata geçirdiği Zeka Gücü Projesi; iş ve pazarlama dünyasının en prestijli projelerinin değerlendirildiği ve bu yıl salgın tedbirleri sebebiyle dijital ortamda gerçekleştirilen The Loyalty Magazine Awards’ın “En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Girişimi” (Best Corporate Social Responsibility Initiative Linked to Loyalty) kategorisinde büyük ödüle layık görüldü.

Milli Eğitim Bakanlığı himayesinde yürütülen ve “robotik kodlama, yazılım, uzay bilim, yapay zeka, drone ve akıllı ev teknolojileri alanında” eğitimler verilen Türkcell’in Zeka Gücü Projesi’ne şimdiye dek Türkiye’nin dört bir yanından 70 bini aşkın çocuk katıldı. Projeyle; teknoloji üreten nesiller yetiştirilmesi hedefleniyor.

İsmail Özbayraktar-Turkcell Kurumsal İletişim Direktörü
“HERKESE FIRSAT EŞİTLİĞİ SUNMAYI AMAÇLIYORUZ”
Turkcell Kurumsal İletişim Direktörü İsmail Özbayraktar, dünya çapında ses getiren projelere imza atmaktan dolayı gurur duyduklarını ifade etti: “Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projelerimiz ile teknolojiyi kullanarak herkese fırsat eşitliği imkanı sunmayı amaçlıyoruz. The Loyalty Magazine Awards’ta Zeka Gücü projemizle büyük ödüle layık görülmemiz yaptığımız işlerin Türkiye sınırlarını aştığını gösteriyor. Binlerce özel yetenekli çocuğumuzun hayatına dokunma şansı yakaladığımız Zeka Gücü projemiz ile çocuklarımız teknolojiyi daha iyi öğrenirken Türkiye’yi de çok daha iyi noktalara taşıyacak. Turkcell ailesi olarak herkesin hayatını güzelleştirmek için çalışmaya devam edeceğiz.”
2019’DA DA ÖDÜL KAZANMIŞTI
Turkcell, 2019 yılındaki yarışmada Sürpriz Nokta’yla Gamification (Oyunlaştırma) kategorisinde büyük ödülü kazanmış; GNÇ Çatlat uygulamasıyla Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi şampiyonluğunu elde etmişti.