Connect with us

Finans & Ekonomi

RESTORAN VE KAFELER DİJİTAL MENÜYLE HAYAT BULACAK

Türk start up’ı MYNU, yeni tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sürecinde ekonomik anlamda en fazla yara alan yeme içme sektörüne “geliştirdiği temassız sipariş ve ödeme sistemini ücretsiz kullandırarak” destek olmayı amaçlıyor. Kontrollü sosyal hayatın ilkelerine göre yeniden tasarlanan restoran ve kafelerde uygulama sayesinde hem hizmetin sağlık açısından daha güvenli olması sağlanacak hem de bekleme süresi kısalacak.

 

Mynu Türkiye Genel Müdürü Mehmet Onlu, dijital menü uygulamasının iş birliği yaptıkları restoranlarda ücretsiz kullanılacağını ifade etti. Salgın döneminde büyük zorluklar yaşayan yeme içme sektöründeki işletmelere bu uygulamayla hareketlilik kazandırmayı amaçladıklarını belirten Onlu, “yemek görselleri ile içeriklerinin” en yetkin haliyle online menüde yer alacağını ve sosyal mesafe korunarak müşteriye “daha iyi ve hızlı” hizmet sunulacağını söyledi.

Mehmet Onlu, MYNU Türkiye Genel Müdürü

“İŞLETMELERDEN CİDDİ TALEP VAR”
Uygulamanın menüyü müşterinin diline çevirdiğini, restoranlardaki otomasyon/yazarkasa sistemleriyle uyumlu çalıştığını ve hızlı kurulum avantajına sahip olduğunu kaydeden Onlu, “Şu anda işletmelerden ciddi bir talep var.” dedi.

MASADAKİ KAREKOD TELEFONA OKUTULACAK
Klasik basılı menüleri dijital ortama taşıyan Mynu App’ta, siparişin yanı sıra ödeme süreci de online gerçekleşebiliyor. Müşteriler anlaşmalı restoran ya da kafelere gittiklerinde masaların üzerindeki karekodu telefonuna okutarak menüleri görüntüleyebiliyor; ekstradan uygulama indirmek veya üye olmak gerekmiyor.

2018 Türkiye’de kurulduktan sonra Avusturya, Danimarka ve Almanya’ya açılan Mynu, 200’ü aşkın lider markayla dünya çapında 700’den fazla konumda hizmet vermekte.

Bizi Paylaşın
Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir