EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, doğru “Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)” ile etkili “sosyal medyada reklamlarının”, Türkiye’deki ihracatın yüzde 56’sını, istihdamın yüzde 74’ünü ve katma değerin yüzde 54’ünü oluşturan KOBİ’ler için büyük önem taşıdığını belirtti.

We Are Social verileriyle, Türkiye’de 62 milyon internet kullanıcısı var. Bunların 54 milyonu sosyal medyada aktif. Günde ortalama 7,5 saat internete bağlı kalınıyor. Bu istatistikler dijital mecraların büyük bir pazar haline geldiğini gösteriyor. Ticaretteki yeni trende uyum sağlayabilmeleri için KOBİ’lerin doğru stratejiler belirlemeleri ve etkili adımlar atmaları gerekiyor.
2020’DEKİ SEO YATIRIMLARI 80 MİLYAR DOLARI BULACAK
Arama motoru optimizasyonu (SEO), web sitelerinin internet ortamındaki aramalarda daha öne çıkmasını sağlıyor. HubSpot’un verilerine göre 2020 yılında SEO’ya dünya genelinde toplamda 80 milyar dolarlık yatırım yapılacak.

Gökhan Bülbül
“DOĞRU ZAMANDA DOĞRU KULLANICILARLA BULUŞTURUYOR”
Dijital pazarlamanın şirketleri doğru zamanda doğru kullanıcılarla buluşturduğunu ifade eden EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, şunları söylüyor: “Arama motoru optimizasyonun doğru bir şekilde yapılması, sosyal medya kanallarının reklam açısından etkili bir şekilde kullanılması ülkemizde ihracatın yüzde 56’sını, istihdamın yüzde 74’ünü ve katma değerin yüzde 54’ünü oluşturan KOBİ’ler için büyük önem taşıyor.”
DİJİTAL PAZARDA VAR OLAMAYAN REKABETTE GERİ KALACAK
Bülbül, küresel ve yerel tüm verilerin dijital pazarlamada kendini hissettirmeyen şirketlerin rekabette geride kaldıklarını ve zamanla pazar paylarını kaybettiklerini ortaya koyduğunu vurguluyor. 2011’de kurulan ve 2016’da Google SMB Premier Partner Programı’na dahil olan EG Bilişim Teknolojileri; Google reklamları, SEO çalışmaları ve sosyal medya reklam yönetim hizmetleri konusunda küçük ve orta büyüklükteki kurumlara hizmet sunuyor.
