Fiat, 3 Nisan’dan itibaren Türkiye’deki bayilik ağının tamamını online ortama taşıdı. Buna göre, müşteriler fiat.com.tr, bayi web siteleri veya sosyal medya aracılığıyla dilediği bayinin satış danışmanına saniyeler içerisinde bağlanabilecek. Söz konusu hizmet daha öncesinde 35 bayi için devredeydi. Yeni uygulama showroomlardaki modellerin canlı olarak incelenebilmesine ve tüm detayların anında öğrenilebilmesine imkan sunuyor.
KONFOR, TASARIM VE TEKNOLOJİYE HERKES ULAŞABİLSİN DİYE…
Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, “akıllı teknolojileri herkes için ulaşılır kılma” anlayışıyla faaliyet yürüttüklerini ve “konfora, tasarıma ve teknolojiye herkes ulaşabilsin” diye çabaladıklarını ifade etti. “Yeni tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle” showroom trafiğinin son derece yavaşladığını belirten Aytaç, “İnsanların evlerinden veya iş yerlerinden zorunlu olmadıkça çıkmadığı bugünlerde, ulaşılabilir olmak adına altyapı çalışmalarımızı hızlandırdık.” dedi.
Altan Aytaç-Fiat Marka Direktörü
“ZORLU SÜRECİ HEP BİRLİKTE VE EN KISA SÜREDE ATLATACAĞIZ”
Görüntülü görüşme uygulamasını Türkiye genelindeki tüm bayilerde devreye alarak Fiat showroomlarını müşterilerinin evlerine getirdiklerini kaydeden Aytaç şunları söyledi: “Uygulamayla, müşterilerimize olduğu kadar bayilerimize de önemli ölçüde destek olmayı hedefliyoruz. Bireysel ve kurumsal olarak üzerimize düşen önemli sorumlulukları yerine getirerek yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte en kısa zamanda atlatacağımıza inanıyoruz.”